Shop Mobile More Submit  Join Login
The Naked Truth by Chibi-Jennifer The Naked Truth by Chibi-Jennifer
Originally posted: [link]

For more fun Sailor Moon Comic Strips, please visit: [link]

NEW COMIC!! :D Hope you enjoy this ^^ Please drop me a comment and let me know what you think :)
Add a Comment:
 
:iconmarykelly10:
MaryKelly10 Featured By Owner Apr 20, 2014  Hobbyist General Artist
LOL
Reply
:iconscarecrow113:
Scarecrow113 Featured By Owner Mar 3, 2014  Hobbyist Writer
That's what I always thought
Reply
:iconthemoonlightprincess:
TheMoonlightPrincess Featured By Owner Aug 20, 2013  Student Filmographer
That's really cute and funny!!!! XD <3 Outstanding job!!!!! XD <3 Love Heart Love 
Reply
:iconchibi-jennifer:
Chibi-Jennifer Featured By Owner Aug 27, 2013
Thank you for your lovely comment ^^
Reply
:iconthemoonlightprincess:
TheMoonlightPrincess Featured By Owner Aug 27, 2013  Student Filmographer
Your welcome!!!! XD <3 Love Heart Love 
Reply
:iconstarca:
starca Featured By Owner Aug 14, 2013  Professional Digital Artist
LOL :rofl: I missed these comic strips <3
Reply
:iconchibi-jennifer:
Chibi-Jennifer Featured By Owner Aug 18, 2013
Thank you starca ^^
Reply
:iconstarca:
starca Featured By Owner Aug 19, 2013  Professional Digital Artist
:hug:
Reply
:iconandytheb-artist:
AndytheB-Artist Featured By Owner Aug 8, 2013  Hobbyist
That's something I've always wondered.  Serena makes Clark Kent look like a master of disguise.
Reply
:iconzetaresp:
ZetaRESP Featured By Owner 5 days ago  Hobbyist General Artist
Well, in the Manga it's stated the transformation doesn't hide their identities (baddies are known to attack them in their secret identities), and they never fight close to other people, hence keeping their secret identities.
Reply
:iconchibi-jennifer:
Chibi-Jennifer Featured By Owner Aug 10, 2013
haha yeah XD!
Reply
:icondavisjes:
DavisJes Featured By Owner Jul 22, 2013  Hobbyist Traditional Artist
hehe llol
Reply
:iconchibi-jennifer:
Chibi-Jennifer Featured By Owner Jul 23, 2013
^__^
Reply
:iconredspiderlillies:
redspiderlillies Featured By Owner Jul 15, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Yep!! Love this.
Reply
:iconchibi-jennifer:
Chibi-Jennifer Featured By Owner Jul 15, 2013
Thank you! ^^
Reply
:iconredspiderlillies:
redspiderlillies Featured By Owner Jul 15, 2013  Hobbyist Traditional Artist
You're welcome!Usagi La Emoticon
Reply
:iconsamwinchester14:
samwinchester14 Featured By Owner Jul 14, 2013  Hobbyist Artist
Hehe I like it! Made me giggle. :giggle:
Reply
:iconchibi-jennifer:
Chibi-Jennifer Featured By Owner Jul 14, 2013
Thank you! I'm glad it did ^^
Reply
:iconflyingprincess:
FlyingPrincess Featured By Owner Jul 14, 2013
That was my first guess to the transformation.
Reply
:icondarklies212:
DarkLies212 Featured By Owner Jul 14, 2013
Love this!! So happy to see a new one!1
Reply
:iconchibi-jennifer:
Chibi-Jennifer Featured By Owner Jul 14, 2013
Thanks! I'm glad you do =D
Reply
:iconniarahime:
Niarahime Featured By Owner Jul 14, 2013
Ah, so true! XD I always wondered if everyone else was really that stupid, or if it was the part of the magic or something that they couldn't tell who they were.
Great job! :giggle:
Reply
:iconchibi-jennifer:
Chibi-Jennifer Featured By Owner Jul 14, 2013
Thanks for dropping a comment Niarahime!
Reply
:iconniarahime:
Niarahime Featured By Owner Jul 15, 2013
Anytime, Ms. Chibi!
Reply
:iconshinjiasuka4ever:
shinjiasuka4ever Featured By Owner Jul 14, 2013  Hobbyist Writer
LOL, love it!
Reply
:iconchibi-jennifer:
Chibi-Jennifer Featured By Owner Jul 14, 2013
Thanks shinjiasuka4ever ^^
Reply
:iconsquallwilliams:
SquallWilliams Featured By Owner Jul 14, 2013  Hobbyist Writer
hahahah!!
Reply
:iconchibi-jennifer:
Chibi-Jennifer Featured By Owner Jul 14, 2013
^_^
Reply
:iconizuiii:
IzuiII Featured By Owner Jul 14, 2013
back when i was five i had noticed this
Reply
:iconchibi-jennifer:
Chibi-Jennifer Featured By Owner Jul 14, 2013
hahaha :)
Reply
:iconizuiii:
IzuiII Featured By Owner Jul 14, 2013
recently read it again. i was like...i just got why his name is "Tuxedo Mask"
Reply
:iconshadowgirlfan:
Shadowgirlfan Featured By Owner Jul 14, 2013
soooooo true xDDDDD
Reply
:iconchibi-jennifer:
Chibi-Jennifer Featured By Owner Jul 14, 2013
XDD
Reply
:iconkuroro8675:
kuroro8675 Featured By Owner Jul 14, 2013
now I feel an idiot for not noticing it
Reply
:iconchibi-jennifer:
Chibi-Jennifer Featured By Owner Jul 14, 2013
^^""
Reply
:iconstrigoi-mort:
strigoi-mort Featured By Owner Jul 14, 2013
oh, you have just destroyed myth of sailor moon! :D

i really love this idea ;]
Reply
:iconchibi-jennifer:
Chibi-Jennifer Featured By Owner Jul 14, 2013
Thanks strigoi-mort :)!
Reply
:iconiliowahine:
iliowahine Featured By Owner Jul 13, 2013
Awesome! love the random comment from mamo-chan lol
Reply
:iconchibi-jennifer:
Chibi-Jennifer Featured By Owner Jul 14, 2013
Thanks! :D
Reply
:iconxeraus:
XeRauS Featured By Owner Jul 13, 2013
:w00t: New comic! :hooray:
Reply
:iconchibi-jennifer:
Chibi-Jennifer Featured By Owner Jul 14, 2013
^____^
Reply
:iconlimetiger711:
LimeTiger711 Featured By Owner Jul 13, 2013  Hobbyist
I've always wondered the same thing XD I mean, if the bad guys just looked for another girl with blonde hair done up in pigtails, they would've gotten her a long time ago XD
Reply
:iconchibi-jennifer:
Chibi-Jennifer Featured By Owner Jul 14, 2013
Must be magic! XD
Reply
:iconlimetiger711:
LimeTiger711 Featured By Owner Jul 14, 2013  Hobbyist
Magic indeed XD
Reply
:iconpaprika-studios:
Paprika-Studios Featured By Owner Jul 13, 2013  Hobbyist Digital Artist
Hahaha! Exactly my thoughts with a secondary thought of nosebleed! Awesome!
Reply
:iconchibi-jennifer:
Chibi-Jennifer Featured By Owner Jul 13, 2013
haha I thought about the Nose Bleed too..XDD
Reply
:icontheevilwalrus:
TheEvilWalrus Featured By Owner Jul 13, 2013  Student
haha, same goes for Serena not being able to tell it's Darrien when he puts on a top hat and a tiny white mask hahaha,
Reply
:iconchibi-jennifer:
Chibi-Jennifer Featured By Owner Jul 13, 2013
Yup...pretty much XDDD
Reply
:icongloryangel:
GloryAngel Featured By Owner Jul 13, 2013
lol pretty much
Reply
:iconchibi-jennifer:
Chibi-Jennifer Featured By Owner Jul 13, 2013
XDD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
July 13, 2013
Image Size
143 KB
Resolution
792×590
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,936 (1 today)
Favourites
300 (who?)
Comments
85
Downloads
10
×